Retourneren
Je kunt de Game Case 2.0 tot 8 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.
JZ Design behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of door de schuld van de consument (anders dan van JZ Design of de leverancier van het artikel) is beschadigd.
Als jij de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die jij tot op dat moment hebt gedaan, exclusief leveringskosten van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Indien jij een bedrag betaald hebt, zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugstorten.
Indien wij geld terug storten moet je rekening houden dat dit maximaal 10 werkdagen in beslag neemt. We zijn hierbij afhankelijk van onze payment provider.
Bij het terugsturen van de Game Case wordt er van de klant verwacht dat deze aangetekend wordt verstuurd en op dezelfde wijze verpakt als hoe de Game Case was ontvangen. De verzendkosten moet de klant zelf betalen.
Custom made Game Cases kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Return & Exchanges
You can exchange or return the Game Case 2.0 within 8 days you received the product.
JZ Design reserves the right to refuse returned products or to only credit a portion of the amount already paid when it is suspected that the product is used or the consumer debt (other than JZ Design or the supplier of the product).
If you agree and want to return or exchange the Game Case, you will receive all the payments that you have done up to that point, excluding delivery. We will wait with the payback until we have received the product back. If you’ve made a payment, we will refund this amount as soon as possible but no later refund within 14 days of receipt of the return.
If we pay back the money you need to consider that it will take a maximum of 10 days. We are dependent on our payment provider.
Upon returning to the Game Case is expected by the customer that it is sent by registered mail and packaged in the same way as how the Game Case was send to the customer. You will need to pay for the shipping cost to send the item back.
Custom made Game Cases can not be exchanged or returned. Please contact us for more information.